I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

welcome to my blog alom rawks thd

Saturday, November 27, 2010

keNapA aWaK TerUk??????




Kenapa ar awak xpernah nak paham saya????awak tahu kan cinta kite terhalang oleh org tua awak...awak kata demi cinta kite niee awak sanggup bekorban..hurmm..penim r sy mcm nieee...awak langsaung xkecian kan saya...awak thu kan..sy rindu awak sgt2..tpi knp mcm ni layanan yg awak bg kt sy..knp awak lyn sy ni cam mmber awak je????awak..saya thu.sy idup xsenang...xade msae depan...tapi wak..smpai bile awak nak mcm nieee..awak kte awak sygkan sy..tpi wak..knp msti mcm nie wak??
awak dah ade org laen ke selain sy?????awak suke bagi alasan yg xlogik bile awak buat salah...awak..saya syg awak sgt2...awak kate sy top,famous.ramai peminat.tapi semua tu x pentingkan wak.....walaupun sy bz.sy xpernah tglkan awak.mcm awak tglkan sy selama niee...awak sllu tgl kan sy..time awak g mane2.sejauh mane pun sy pergi.sy xpernah lupekan awak...kenapa awak xpernah paham sy????sy sllu phm awak..saya cuma nak awak bagi sepenuh perhatian kat saya je........tolong lah...     :'(

No comments:

Post a Comment